Комплект ступичних підшипників R185.01
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Комплект ступичних підшипників R185.01

Ступовий підшипник, комплект

3 500,00 ₴ Ціна

3 500,00 ₴ без податку

local_shippingДоставка товару за рахунок замовника   Подробиці

Код виробника: R185.01

Вага [г]: 3565

Ширина 1 [мм]: 86,5

Зовнішній діаметр 1 [мм]: 150

Внутрішній діаметр 1 [мм]: 29.010

Виробник: Французька компанія SNR

Комплект підшипника 

Ступичний підшипник – елемент ходової частини автомобіля, що забезпечує кріплення колеса, його безперебійне обертання та центрування. Він постійно піддається високим навантаженням при маневруванні, ударам при їзді по нерівному дорожньому покриттю, впливу перепадів температур та впливу агресивного навколишнього середовища, наприклад солі в зимовий період. Ця деталь робиться нерозбірною, ремонту вона не підлягає, тільки заміні у разі виходу з ладу. Запідозрити ушкодження можна за такими ознаками:

Нехарактерний шум і шум;

Люфт та тертя колеса.

При появі перших симптомів зношування або пошкодження підшипника слід негайно знизити швидкість і звернутися на СТО. Вихід його з ладу може спровокувати втрату автомобілем керування та аварію.

                                                     СТУПИЦЯ ТА ПІДШИПНИК СТУПИЦІ

Маточина, підшипник маточини - деталі та запчастини

Ступиця колеса, як основна деталь підвіски автомобіля, призначена для обертання коліс по всій осі та надійного утримання їх на підвісці. Вона також передає поворотні рухи від трансмісії на провідне колесо. Для цього пристрій оснащується додатковим місцем для посадки, призначеним для півосі ШРУСа.

Сучасна маточина несе на собі крім гальмівного диска або барабана, ще й різноманітні датчики, імпульсний диск та інші елементи системи ABS. Вона забезпечує утримання основних механізмів та деталей на півосі. Автомобіль оснащений чотирма ступицями по одній на кожне колесо.

Підшипник маточини колеса є центральним компонентом ходової частини авто. Складається він із зовнішнього та внутрішнього кілець, сепаратора, а також тіла кочення, форма якого залежить від конструктивних особливостей конкретного автомобіля. На зовнішній поверхні внутрішнього кільця і ​​внутрішньої поверхні зовнішнього нанесені спеціальні доріжки, якими рухаються тіла кочення. За їхньою формою розрізняються кулькові та роликові підшипники кочення.